Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Monday, May 23, 2011

ulangtahun kelahiranku ke 22

masuk je detik 12 malam 21 mei 2011.. FB aku mulai rancak.. selang seminit kot ada orang post kat wall aku..
yeeee... wish hari jadi saya.. hehe.. tu laa.. sekarang zaman moden semua pakai internet jer atau FB ni laa.. 
penat jugak la nak memblasnya. ada yang bagi lagu. ada yang bagi gambar n sebagainya la.. 
wish ni datang dari kawan2 aku di sekolah, kawan-kawan PLKN aku, kawan2 aku di maktab, sepupu dan juger anak murid aku di KGV..
then, ada gak yang antar mesej termasuk mak aku.. ermm terima kasih semua.


tapi.... bukan main la aku tunggu bla la laki aku nk wish ni.. aku tau masa tuh dia ada kat ipoh sempena majlis perasmian pembukaan kejohanan MSSM peringkat kebangsaan. masa tengah malam tu, dia masih tak sampai rumah lagi.. sampai la pukul 2 pagi.. aku tanya kat dia tak sampai umah lagi ker? terus dia call dengan guna tepon rumah.. hmm dah ada kat umah rupanya.. haha.. nak ambik hati aku dia terus nyanyi satu lagu kat dalam tepon tuh.. adooii dia ni.. itupun lepas habis nyanyi dan wish bedaya aku semua tuh.. mula sesi luahan perasaan beliau.. bukan perasan kepada aku yaa.. perasaan ketidakpuasan hati terhadap barisan jurulatih olahraga sekolah.. aku paham yang asben aku ni dah lama dalam team. dah macam2 dia buat tp kadang2 orang tak hargai.. so malam tuh, aku dengar jer laa...


menjelang pagi FB aku masih lagi rancak duk terima wish.. bagus jugak FB ni kan memberi ingatan kepada yang terlupa.. terharu kerana masih ada orang nak sudi wish.. walau sekadar ucapan tapi tak semua orang nak wish.. so mana yang ucap tuh.. aku hargai....



ni pulak dari kawan aku si ilah.. rajin plak dia mengedit gambar cam ni..

petang tuh.. macam kebiasaannya kami mesti la nak kuar makan. tapi petang tuh si syamimi kawan aku ni ajak makan2 kat citypark, seremban. ermm dalam hati aku.. ermm boleh la budak2 ni nak lepak sempena beday aku kot.. hehe.. perasan..

tapi aku tak sangka pulak ada 'perkara lain' rupanya yang dirancang.. ermm jom laa tengok gambar jer.. malas nak taip dah..  hehe..



 
























tengah seronok-seronok tangkap gambar nak makan2 tetiba jaja bawak kuar kek.. yeargg.. ada orang nak sambut beday aku. sukee......... so ready nak memotong kek itu....

tapi tetiba..





muahahaha... ada hujan tepung atas kepala aku... hahaaha.... tergezut aku.. huhuhu..







maka berkelakukan lah aku seperti 'zombie' hehehehe
















WAAAKENABEB!!!!! 


TERIMA KASIH KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN SY........
Syamimi, Jaja, Tasha, Epul, Ilah, Faizi, Anip, Amal, dan Mat. tak lupe pada anak buah im.. Iman.... tapi sayang Pikah tak de masa ni......

thanx guys...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...