Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Monday, May 23, 2011

Day Two : 10 things you love



menyahut cabaran 10 hari seperti diatas, ni post hari kedua saya..
sebenarnya hari ni dah hari ketiga cabaran tapi aku tak sempat nak buat semalam almaklumla exam fever.. hehe...

Day Two : 
10 things you love

  1. mesti la cincin kat jari aku ni.. kalo hilang mau gila kot aku dibuatnya.. kalo tak de kat jari memang terasa pelik n janggal.
  2. aku sayang semua nota2 kecik n kad2 yang laki aku bagi sejak dari zaman skolah dulu.. kenangan tuh.. tapi ada beberapa dah hilang... lupa letak kat mana.
  3. aku ada koleksi key chain yang aku kumpul mengikut tempat yang aku pergi.. so sayang woo kalo hilang.
  4. aku suka semua gambar2 aku.. walau tak comel. tak cantik. dan selalu kena kutuk ngan laki aku. tapi aku suka tengok. hehe..
  5. aku suka tengok gambar pengantin... terutamanya gambar pengantin perempuan dia mesti lah sopan dan tidak menunjukkan aurat.. ermm soo.. sweet... teringin nak sanding lagi.. aahaahhaha..
  6. aku sukaaaa soto. lagi2 kalau sup ayam dia memang kaw tambah ngan sambal kicap yang rasa bawang putih lebih.. ermmm cedapnya.....
  7. lagi satu aku suka makan kerepek.. lagi2 kerepek pedas.. sekilo skali pun makan pon boleh.. hehe.. (nampak sgt kejawaankan)
  8. aku sayang semua gadget yang aku ada.. walau tak seberapa.. tapi ia amat membantu...
  9. aku suka tengok kotak bekas pembalut yang cantik2. rasa sayang nak buang. walaupun hanya sekadar kotak fair & lovely pun sayang nak buang. mesti terpikir. satu hari nanti mesti ada guna gak mende ni.. lastnya menyemak kat dalam bilik dan rumah aku.. haahaha..
  10. aku sayang kasut aku.. walau dah tak bleh pakai. dah lekang, dah putus, dah tercabut oo what ever aku syang nak buang.. haha. terukkan.. kalo nak buang pun aku akan cakap ngan dia dulu.. time kasih sbb sudi bersama aku.. hahaa.. cenggitu laa... 

hah.... adooooiiiii..... memerah otak dowhh nak wat mende ni.. baru aku perasan, aku tak de la banyak sangt mende yang aku sayang... cuma kesimpulannya aku suka simpan sampah.. haha.. 

ok la see u later..

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...