Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Friday, June 3, 2011

Day Three : 10 things you hate

alamak... ni dah kira bersawang dah blog aku ni.. haha...
masa kat maktab busy ngan macam2.. kat umah pun busy juga.. lagi tak de masa nak online.. haha.
ni curi-curi masa sket. hehe..
ermm hari ni nak post pasal cabaran 10 hari tu.. rasanya  dah banyak hari tertinggal. ni baru nak post untuk entry hari ketiga.


Day Three : 
10 things you hate



  1. paling aku benci dalam hidup.. mencari barang yang hilang.. serius aku paling menyampah mencari barang.. biasanya kalo barang aku hilang walaupun barang tu penting.. aku hanya mampu 'menjerit' je. tapi tangan liat nak jalan.. huhu..
  2. buat masa ni.. aku paling bosan dan tak suka bila ada orang tanya 'asyik berdua je.. bila nak bertiga..??'... apa lagi nak aku jawab.. bukan aku tak nak.. bukan aku tak mampu... masalahnya.. kami belum pernah 'mencuba'.. macam mana lagi nak aku jelaskan yang keadaan persekitaran aku sekarang masih belum mengizinkan.. tunggu je la aku habis belajar tak lama lagi.. doakan je yang terbaik untuk kami.. huhhuuhuu..
  3. aku tak suka tengok gambar pengantin yang pakai tudung tapi nampak lengan.. alahai sayang je... sbb aku suka tengok gambar pengantin lebih-lebih lagi pengantin bertudung.. soo.. sweet..
  4. aku tak suka menunggu dan kalo boleh tak nak orang menunggu aku jugak.. lsgi orang tunggu lagi kucar-kacir aku buat kerja.
  5. aku tak suka orang tengok masa aku buat keje... tolong laa... jangan tengok aku buat keje.. haha.. lagi orang tengok .. rasa  kaku, lidah kelu aku nak buat keje.. tak tau la apa masalah.. haha..
  6. aku tak suka menyambung masakan orang.. bagi aku aku kalo resepi kita biarlah kita yang siapkan.
  7. aku tak suka ada orang duk mengata or mengumpat pasal aku tapi boleh dengar sampai telinga aku ni... hisshh.. kalo nak cakap pasal aku.. pergi jauh2 la der... jgn sampai aku dengar... ko nak cakap belakang tu ikot suka la.. paling tidak.. aku dapat jigak pahala ko mengumpat aku tuh.. huh.....
  8. ermm.... ni pun satu benda aku tak suka tengok.. aku tak suka tengok budak-budak lelaki n pempuan naik motor petang2 kat kawasan perumahan aku ni.. eeeii.. gedik je rhopenya... menyampah aku nengok... tak manis la orang pandang.. yang pempuan naik motor slow2 nak usha jantan. hiss.. tolong laa..
  9. pasal binantang.. aku tak suka semua haiwan reptilia terutamanya cicak ngan ular.. arrrghh.. geelii.. huhu
  10. ermm last but not least... aku tak suka orang yang kaya, berada atau mewah... belagak dengan darjatnya.. tak biasa la.. tak selesa la konon dengan kehidupan kampung... tolong la... sesungguhnya aku amat berbangga jadi anak kampung....

ermmm tu je la kan.. tak baik cakap benda tak elok ni banyak2.. ni pun dah kira banyak aku melalut..
seribu kemaafan aku mohonnya andai ada yang mengguris hati... sorry...

k daaa... see you later...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...