Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Saturday, May 21, 2011

Day One : 10 things about you




menyahut cabaran 10 hari seperti diatas, ni post hari pertama saya..

Day One : 
10 things about you

  1. aku seorang isteri kepada seorang suami yang penyayang ~ sudah berkahwin.. hehe..
  2. aku seorang kakak sulung yg kadang2 gagal menjalankan tanggungjawabnya.. huhuhu..
  3. badan aku kecik jer.. berat cuma 43kg... hehe.. sape sudi derma berat dalam 5 kg lagi?? haha..
  4. seorang yang pemendam rasa.. - susah bebenor nak citer apa yang aku rasa pada orang lain termasuk suami sendiri
  5. aku seorang manusia yang alah pada produk tenusu.. senang cakap aku ada intoleransi laktosa.. huhu... tp selalunya hentam jugak.. tak nak manjakan diri.. haha..
  6. aku bukan pengemar ikan.. cuma makan ikan kembung ngan ikan bilis jer.. itupun cuma yang digoreng jer... haha.. 
  7. aku seorang yang pemalas.. haha.. rajinnya cuma kadang2 jer.. semua keje nak buat last minit.. adooii.. ntah bila nka berubah ni.. huhu..
  8. aku seorang yang lebih suka menyendiri.. tak suka la benda2 serabut nih.. banyak benda dalam kepala nak pikir.. hoho..
  9. selalu sangat mengalami ketidakseimbangan hormon hingga sering jejaskan metabolisma badan.. huhu. cedih ni... laki aku cakap.. aku kena ambik banyak supliment..
  10. aku sangat mudah jatuh kasihan.... ini yang menyebabkan aku slalu kalah ngan promoter. hahaa... aku jugak cepat tersentuh ngan benda2 yang aku tengok.. terutamanya tengok orang tua jalan sorang2 atau tengok budak skolah jalan angkat beg besar.. alahai.... huhuhuhuhu..





ermmm tu jer la kot.. banyak nak cakap tapi dah dia mintak sepuluh jer kan..





so ok laa.. see you later in the next post...
daaaa...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...