Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Friday, May 20, 2011

cabaran 10 hari...

beberapa hari yang lalu, kawan aku si cipol telah menge'tag' ktaorang dah ada blog ni untuk join cabaran ni. iaitu cabaran '10 days about me!"
si cipol ni dapat cabaran ni daripada kawan dia dari blog ...past..present.. future..

cabaran nie kononya tak nak bagi blog kita bersawang la.. bila ada cabaran macam ni mesti kena jenguk setiap hari kan..

ermm.. kawan2 blogger aku yang lain yang turut sama di tag, semua dah start. tinggal aku jer. liat sket sbb aku ni bukan tau sgt cam ne nak describe diri sendiri. hoho...

ermmm.. kita tengok cabaran tu dulu yer...





Day One : 
10 things about you

Day Two : 
10 things you love

Day Three : 
10 things you hate

Day Four : 
10 things you want to say to one person

Day Five : 
10 wishes

Day Six : 
10 items you can't live without

Day Seven : 
10 important people

Day Eight : 
10 of your favourite songs

Day Nine : 
10 ways to win your heart

Day Ten : 
10 final words


dan daripada cabaran ini aku nak tag ;

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...