Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Thursday, January 6, 2011

Nuffnang


dari dulu lagi aku dah berhajat nak daftarkan blog aku yang tak seberapa ni kat nuffnang ni setelah tergoda dan iri hati dengan kawan2 n orang2 yang dah boleh dapat income dari nuffnang ni.. walau tak banyak tapi jadi la.. at least masyuk jugak..

aku dah cuba banyak kali mendaftar kat nuffnang ni.. tapi banyak kali aku give up dengar maklumat2 yang diminta.. ada sekali tu, email aku tak diterima..
lama aku biarkan...
sampai la satu tahap bila aku rasa, aku nak bergiat aktif semula dengan dunia blog. aku cuba sekali lagi.. yessss... kali ini berjaya email aku diterima.. setelah mendaftar, aku tunggu email pengaktifan daripada nuffnang.. tungu punya tunggu.. aku langsung tak dapat email pengaktifan tu dalam inbox email aku..
aku mula give up sekali lagi...
aku pelik kenapa email pengaktifan tu tak sampai walau aku dah berjaya mendaftar.

aku cuba sekali lagi mendaftar, dengan email yang sama...
dan.. arghhh......... dia kata akaun yang aku daftar tu dah ada orang punya.. memang laa... aku la orang tu.. tapi masalahnya, kenapa aku tak dapat email pengaktifan tu..

dengan perasaan bengang, aku cuba lagi tanpa jemu... ( dalam hati geram gila)..
aku daftar lagi, kali ini dengan menggunakan email suami aku.. dan akhirnya berjaya!!!
alhamdulillah...

cuma yang tak seronoknya, aku guna email suami aku.. alaaa... leceh la cam ni...
tak kan nak selalu bukak akaun dia.. naya aku kena marah karang.. uhukkkk....
ermmm.. tapi apa2 pun aku dah berjaya mendaftar dengan nuffnang ni..

TERIMA KASIH NUFFNANG...

ok guys, harap anda sudi memberi sokongan.. jemput la singgah blog saya ni selalu.. kalau ada perkara menarik yang dikongsikan..
segala teguran dan komen saya terima dengan tangan terbuka..
thanx..


No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...