Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Thursday, July 31, 2008

senior vs junior

dah lama jugak aku tak menjenguk kat blog aku ni.. sejak internet tak de kat bilik, so aku tak de masa nak post smthing kat dalam kelas.
pagi ni, aku terasa nak merapu sikit.hehehehe....
waktu aku jalan ke kelas, ada seseorang jalan depan aku.. dari cara dia jalan yg aku tengok dr belakang, rasa mesti dia ni cikgu KDP yang tengah ada kusus kat balai ilmu tu.. yela mgkin berumur dalam 20-an. tapi aku terkejut bla dia pusing blakang n panggil aku akak. laa... rupanya junior aku. confirm dia budak junior bla aku nmpak dia pakai tag kuning.
hmmm... nmpak matured budak ni, kalah aku. hehehe

bercakap passal ni, aku tengok macam dah jd suatu yg normal bla pempuan tinggi 'sahamnyai bla baru2 masuk n semakin menurun bla semakin senior. sebaliknya bagi lelaki, semakin senior makin besar la egonya. hehehe.. setuju??? yaa.. give me five! hehehe...

walaupun aku baru 1st time jadi senior dan bergelar plajar IPT ni, tp itula yang aku nmpak kat sini..
bdk2 pmpuan junior aku ni, semuanya nmpak matured dan bergaya. maybe itula yg senior ktaorang rasa waktu kami baru masuk dulu kan?? banyak gak budak batch aku yg saham tinggi waktu baru2 masuk. hehehe..
nak tau tak. walaupun minggu pengurusan belum habis tp dah ada bdk baru ni, kuar makan ngan senior. kira advance skit la dari kami. huhuhuhu..
kalo aku tengok senior laki plak. wah2... mane2 yg single tu makin bergaya nmpaknya...
kalo sebelum ni, gaya rambut tu nmpak kudus je, sekarang ni daah pandai wat fesyen rambut tegak2. kalo dulu asyik pakai tie yang same je, skrang dah macam warna n style plak. hadoyaii... biasa la tu kan.. hehehe..
ada budak kelas aku tu, siap angau lagi. slagi tak dapat nombor budak pmpuan tu, hari2 duk pakse kami bagi tau dia. setiap hari nak sebut dan kaitkan citer ngan dia...
ada seorang lagi ni, senior lelaki aku. setiap hari uk msj aku suh aku jd orang tengah n tolong dia dapatkn seorang budak pmpuan ni.. sikit2 mesti aku yg kena.. hmmm... nak kena btol la dia ni..
itu je la, yang aku bleh komen pasal ni..
jap lagi aku bagi tip untuk yang still single tu ek...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...