Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Monday, July 14, 2008

pendaftaran junior baru...

Waaa... mulai hari ni, aku dah tak dikira junior la.. bleh la serah title tu. heheheh... dah tu korang tak yah dah berangan nak jadi anak emas...
pendaftaran hari ni biasa je.. tak la semeriah waktu unit kita dulu. hehehe... ala biasa la sebab unit yang baru ni ada sikit je.. tak macam kita dulu yang skali ngan KPLI tuh sampai satu tahap waktu ada gak seorang kwn aku ni panggil aku akak. ada ke patut.. hehehe..
tp bdk kali ni nmpak matured skit, kira tergugat la.. hehehe.. yeke??


unit PSV dapat jadi urus setia bahagian makanan. hai kenyang la sape yang duty sepanjang minggu ni... aku pun escape satu kelas ari ni, kononnya jadi penyambut tetamu la.. tapi x la bertugas sangat. tp bertugas tau. hehehe..
last2 dpat tau pn Azibah bg keje banyak. hmmm... struggle la malam ni ek.. penat sungguh wat ABM ni..

petang waktu Pak Wan plak, tetiba je, dia nak wat mesyuarat tergempar pasal pameran. mana la aku tau nak wat mesyuarat hari ni.. nasib baik aku ready nak wat presantation untuk pmbntangan bajet... adusssss... sakit kepala aku nak pikir pasal duit korang ni tau... susahnya jadi bendahari ni.. masalah aku sendiri pun belum settle... ini la dugaan..
tp kalo slalu mcm ni, boleh kena migrain aku tau... korang tak kesian ke kat aku.. huhuhu..

eh k la, jam dah dekat pkul 5 ni, aku kena cau dulu sebab ada gerko la ptg ni... ini pun satu hal. aku jugak kena wat presentation pasal ping pong... hehehe.. dah tu, paham2 je la ngan dr Puma tuh, mesti nak punctual n cukup 2 jam br habis.. hmm, mesti tak sempat nak tengok citer Ezora. heheheh.. redo je la..

k. see u again...
SELAMAT DATANG JUNIOR BARU.........

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...