Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Thursday, July 10, 2008

roomate ku yang 'macho'

Dah lame aku berblog, tapi aku tak kenalkan lagi roomate ku yang macho ni, werk... macho ke??? tak pe la, dah dia perasan camtu. haa,,, roomate aku kat maktab ni pempuan la... mesti x caye kalo aku cakap dia macho. hehehee...


ku kenalkan dirinya ek..


Namanya Nor syamimi Bt Samsudin. dengar nama nampak cam feminin je kan? tapi dia tak suka org panggil dia mimi. dia suka org pangil dia IM.. warghh... cam ganas je. memang pun.. hhuhuhu..


tapi dia ni sebenarnya cun... jangan tergoda k.. hehehe..


Dia ni orang Qlate. tp lahir kat pahang. menat giler ngan muzik n tangan dia memang tangan seni la... nak tau lebih lanjut lagi pasal budak yang sorang ni, pg la tanyaa sendiri ek, tak kuasa nak citer panjang2.hehehe...



nak tau kisah aku ngan dia ni tak?? bukan kisah cinta la...


well, semua orang tau yang aku ni memang susah sikit nak share problem atau ape2 la ngan orang lain. berat sangat nak start.... hehehee...

tapi ngan budak ni, aku jadi lebih open walaupun kadang2 aku bengang giler ngan dia ni. nak aje aku sekeh2 dia ni... hehehe...

biasanya kami akan wat "refleksi" (ini bahasa roomate la).. kami akan duk sembang sambil minum petang sampai dah masuk maghrib. itu pun kalo x de aktiviti la.hehe...

ntah camne, kadang2 aku bleh share n open ngan dia... Oooo.. dia pakai ilmu ape ntah. hehehe..
mgkin aku rasa yakin ngan dia n aku bleh terima pendapat dia.. yela, dah nama pun roomate. kira bagus la, dia tak kisah ngan aku.. bla kadang2 dia tengok aku nangis tiba2 tu, dia paham la aku tengah tension. huhuhuhu... caya la ko im..
hadoyaiiiii.... hehehe....
tiap kali ada masa free je, mesti nak 'mentelaah' ( ni pu bhsa roomate gak) pastu main games.. ini pun aku dah terikut. yelaa.. mane tahan we. heheh... walaupun kami gini, tp keje jalan la.. siap dia dilantik jd pengerusi persatuan Bahasa Melayu lagi. hua hua...


k la cukup dulu, stakat ni dulu. mane bleh citer lebih2. hak cipta terpelihara la...
see u again..

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...