Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Monday, July 21, 2008

projek lagi.......

hmmmm... pagi2 lagi aku dah merungut ni.. hadoyaiiii.. parah btol la.
pening2 kpala aku nak pikir untuk wat camne kagi pasal projek art aku ni.. pagi ni, encih Bad masuk and terus tanya pasal arca mobile yang dia dah bagi 3 minggu lepas. wargghh.. macam biasa la aku mesti tak siap. ilah bawak arca dia yang dah siap tu, tp encik Bad komen untuk perbaiki. aku plak, aku rasa ada idea n bleh jadi baik punya. cuma sekarang ni, aku tak tau camne nak menzahirkan imaginasi aku ni.. huhuhuu..

paham2 je la aku ni cepat give up. nanti tak pasal2 smua tu aku campaak dalam tong sampah.. geramnya... knape la aku cam ni ek.. huhuhuhu
dah tu, encik Bad dah suruh start untuk wat sketches projek baru plak. pasni kena wat 2 arca lagi. arca stable ngan arca asemblaj.. aduhai... itu belum ditambah ngan projek dari pak wan yang kena main ngan grafik n komputer tu..

pastu assigment2 untuk subjek2 lain lagi..
hmmmm... pening kpala ni... waaa siapa la nak tolong aku ni... huhuhu...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...