Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Tuesday, July 22, 2008

filem ayat-ayat cinta

aku diperkenalkan dengan citer ni bla aku baca novelnya.. walaupun citernya slow dan penuh falsafah tapi boleh tahan la bestnya. penuh ciri2 dan elemen keislaman. amat mengharukan...
lepas aku baca novelnya, aku jumpe plak lagu dia. nyanyian Rossa.. rasa sebak dgr lagu nih...
tup..tup... aku tau dah ada filem citer ni, waa.. mesti best. aku teringin sangat nak tengok.. mesti boleh wat orang nangis punya...
bagi insan2 jiwang tuh, tengok je citer ni mesti meleleh beb.....
hayati lah citer ni, dan selami nilai islam sebenar dalam citer ni..
ceh promote tuh...

ni aku postkan lirik lagunya.. juga untuk orang tersayang, ketahui lah bahawa diri ini tak sanggup untuk kehilangan diri mu.....



..:: AYAT-AYAT CINTA ::..


Desir pasir di padang tandus

segersang pemikiran hati..

sebening cinta diantara cinta yang rumit

bila kenyakinan ku datang

kasih bukan sekadar cinta

pengorbanan cinta yang agung ku pertaruhkan


maafkan bila ku tak sempurna

cinta ini tak mungkin ku cegah

ayat-ayat cinta bercerita

cinta ku pada mu..

bila bahagia mulai menyentuh

seakan ku bisa hidup lebih lama..

namun..

harus ku tinggalkan cinta

tika ku bersujud....

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...