Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Thursday, July 24, 2008

dua tiga hari nie....

semenjak 2 menjak dalam minggu ni, aku slalu je pening kpala..
tak tau la knape.. nak kate eak cukup tdo. mgkin la kot. nak kata tenssion pun mgkn bleh jadi gak. tension pasal ape ek?? ntah la.. macam2.. hhuhuhu..
yela memang keje makin banyak tp tu la satu masalah aku ni, lmbatnya bla buat keje..
lagi satu masalah aku yang lagi parah, pntang bla orang tngok aku wat keje. semua jd tak kena. elok2 bleh fokus terus jadi gabra.. hmmm.. ntah ape2 ntah.


minggu ni, semua kawan2 aku sibuk duk buat puasa ganti. cian aku makan t/hari sorang2.huhuhu. bka diorang kuar berbuka, aku plak yang malas ikut. yela, biasanya makan malam ni aku tak ambik berat sangat. makan je apa yang ada.
minggu ni memang nampak relax je, tapi penat btol nak gi main ping pong. disebabkan dr Puma nak habiskan jam keadit cepat so minggu ni, kami banyak turun padang wat latihaan ping pong. smalam, ada latihan start pkul 2. balik je bilik, aku terus terlelap walau time tu hari dah petang. hehehe.. tak kisah la , asalkan dapat hilanhkn pening kpala aku ni..

malam td, aku cadang nak siapkan ABM and nak touch up projek aku sikit2 tp aku tak ingat yang aku kena g meeting untuk perjumpaan AJK blok ngan bebudak baru..
aku ni, nama je AJk tp stakat ni belum ada lagi yang aku sumbangkn.. nanti la bla aku dapat hidayah, InsyaAllah aku hiasla bilik TV yg dipertanggungjawabkan ke atas aku nih...
lepas balik meeting, aku n da geng wat discussion pasal presentation hari ni.. tp sayang rupanya, Pn Malathi tak de plak.. tak pe, bagus jgak. nleh la prepare lebih lagi.. hmmm.. ada ke patut Jaja letak aku jadi chairman. huhh... terketar jgk aku nih...
sabtu ni ada kelas ganti. ikut jadual hari isnin. ini lagi satu hal. nampaknya, kena lagi la kami minggu ni. mesti sabtu ni, kami bakal kena bebel ngan En Badarudin lg.. aduhhh.. pedih2.

dah lame aku ngan im tak wat 'refleksi'...

yela setiap ptang kami ada aktiviti. ditambah plak slalu berebut nak tengok ezora.
so, kurang waktu kat bilik.. hehehe..
actually best tau duk sambil sembang2 setiap ptg nih, bleh share ape yang patut.
ini gambar dari tingkap bilik aku. tapi time ni mendung la.. so, tak cantik sangat.
actually peace aje bla tengok pemandangan waktu senja nih...
sayup je tengok warna magenta tuh....

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...