Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Sunday, August 2, 2009

shopping!!!

hari ni, hari sabtu.. aku decided nak kuar beli barang ngan ilah since dia tak de hal lain..
kami kuar pun dah tengahhari pastu hujan plak time tuh...
sampai je kat terminal, kami terus gi Fiona. aku nak tempah scallop untuk pintu sliding umah aku tuh.. yelahh.. taun ni, aku beraya di rumah sendiri bukan rumah orang tua macam taun sebelum ni.. kalo dulu, aku tak pikir langsung pasal hiasan rumah tapi sekarang dah kena ambik tau dan kuar badget untuk itu...

aku pilih tema warna coklat tahun ni. ikut warna kesukaan mu hubby.. dia berkenan dengan warna tu untuk tahun ni.. aku ikut je..
lepas siap buat tempahan langsir tu, bermula sesi pilih memilih barang mana yang berkenan di hati.. susah jugak buat pilihan ni..
oleh kerana malas sangat nak pikir, aku just pilih main tangkap je laa.. asalkan adaa...
yelahh, aku kena cari baju aku sendiri.. untuk mak aku, mak mertua, n adikberadik.. last2 untuk suami yang aku tak beli lagi.. tak pe laa dia tau beli sendiri.. hehehe...

cian encik idris kan... sory B..

lastly, aku beli cikit untuk persediaan PBS.. aku beli beg n kasut yang juga boleh digunakan untuk raya sekali. senang sbb badget tak cukup. huhuhu..
ni yang aku cekup dan buat seharian kuar ngan roomateku.. hehee..
resit or confirmation order langsir aku...
aku pilih design ala2 cam tangga warna cream + brown and gold
jubah untuk mak mertuaku..
baju kurung untuk my mom n adik aku..
kain lapik meja untuk rumah aku.. so, balik PBS ni kena la menjahit sikit.. hehe
pasu bunga yang aku dah pikir2 nak letak kat ne dalam umah aku yang tak berapa nak besar tu.. hehehe
kasut ngan beg.. raya + PBS
baju raya ku.... coklat.. hehee.
yang ni baju kameja saje2 je wat jalan2... hehehe...
ni pun ada lagi yang tertinggal aku rasa... susah jugak jd pempuan kan?? banyak mendenya.. tapi itu lah lumrahnya... pempuan nak nampak cantik bak kata cypol kawan aku tuh, " wahh.... datin.." heehehe..

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...