Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Monday, August 3, 2009

KENAPA KAMU DI HATI KU>>>

Baru akut teringat.. beberapa hari yang mingu yang lalu, waktu aku bukak mesej dalam freindsterku,
ada seseorang yang aku kenali (lelaki) hantar mesej ni kat aku.. mula2 baca cam terkejut jugak..
tertanya2, ditujukan untuk aku ke??? tapi mungkin tidak kottt...
kalo benar ditujukan untuk aku, maaf lah andai aku telah tersilap duga..
rasanya, lepas baca berulang kali, mesej ni lebih berunsurkan ketuhanan...
so, jom kita hayati..
yang penting, aku amat tersentuh waktu membacanya....
thank kepada pemberinya.. huuhuhu..



Slowly, slowly, you entered my heart.
Your desire spread through me.
Along my path, in my sights,
Now, in every direction, there is you and only you.
There's a storm of emotion in the rise and fall of my breath;
The beating of my heart is like an earthquake.
What madness, what sort of obsession is this?
What can I say of my state now?
My heart, my soul, my whole world,
All my desire is you.
Beloved, I am coming to tell you.
The dream I've beheld?
I am bringing it to show to you.
You are my heart's peace.



No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...