Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Thursday, April 5, 2012

konfem 5 minggu


lepas kenduri kat umah mertua hari sabtu, aku ajak incik asben pegi klinik untuk wat confirmation...
dia dah kata ok.. kta pegi lpas zohor..
sampai lepas zohor, dia duk sibuk pergi kenduri lagi.... 
lastnya bawak sampai ke asar... masing2 dah penat... tdo sampai petang.. bangun tdo tros pegi umah mak aku..
lastnya tak gi check pon..
keesokannya, sebelum aku balik seremban, cuba lagi untuk pegi klinik.. tapi hari ahad kebanyakkan klinik tutup.. ermmm dengan nak kejar masa lagi.. lastnya tak pergi juga...
soo.. macam tak lengkap kalo tak pegi wat confirmation... hhuhuhu..

mujur lah.. pada hari isnin tu, lepas balik sekolah, kawan-kawan aku sudi nak temankan aku wat check.. maka.. dari klinim 1 malaysia kat jalan pantai ke klinik kesihatan ampangan kat paroi dan balik ke klinik kesihatan kat sikamat..
maka dapat la aku buat confirmation.. POSITIVE PREGNANT...
hehehee.....

okehh.. hari isnin ni kena datang semula ke klinim untuk buat buku merah.. hope guru besar bagi keizinan dan semua urusannya lancar...
insyaALLAH..

~~~~~ 5 weeks sudah...




semoga ALLAH permudahkan segala urusan. baik kehamilan, keluarga dan pengajianku...
ameen...









No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...