Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Monday, April 9, 2012

ELAUN BAUCER BUKU!


Sebagai seorang pelajar yang sedang menuntut di salah sebuah instutusi pengajian di Malaysia ni, kami warga penuntut IPG akhirnya dapat jugak baucer buku.. walaupun dapat last minit.. macam mabgsa kasihan je.. hehe.. tapi tak pe lah... asalkan dapat... terima kasih Malaysia! hehehe...


masa yang diberi kepada kami untuk membelanjakan RM200 ini adalah hanya dalam masa sebulan je.. sampai penghujung april.. maka, macam ktaorang yang sedang berpraktikum ni.. maka hujung minggu je la masa kami untuk bershopping.


so.. hujung minggu lepas.. berhabisan wang lah kami.. ehehehe...
dengan RM 200, tengok apa yang aku dh dapat........................................

1. persediaan untuk baby saya... hehe.. sangat teruja cari buku ni... okeh.. pasni catat diari hamil tiap minggu yer.. hehe....



2. buku-buku dan sikit cenderahati untuk adik2ku yang bakal menduduki peperiksaan... dari UPSR sampai SPM.. banyak dah buku aku beli untuk adik2 aku ni.. harap diorang baca dan gunakan la.. semoga berjaya adik-adikku....



3. tak dilupa... untuk anak-anak murid aku... beli lah jugak... sikit.. untuk lancarkan proses PNP aku.. hehehe..



hmmmm.. inilah je lah yang aku belanjakan stakat ini, bru habis RM150 sbenarnya.. ada lagi RM50.. tak tau la nak beli apa lagi... mungkin akan digunakan untuk banti kelengkapan AR.. insyaALLAH...


No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...