Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Saturday, June 11, 2011

Day Five : 10 wishes

menyahut cabaran 10 hari seperti diatas, ni post hari Keempat saya..



Day Five : 
10 wishes

wishes yer?????? ermmm.... hermmmm.... errrr...... wishes ni maksudnya hajat la kan????
haha......
eeerr.. layannn jer laaa....

  1. aku harap aku akan menjadi seorang isteri, ibu, guru, anak, kakak, dan ahli masyarakat yang disenangi oleh semua orang dan memberi kebaikan.
  2. aku berharap kasih dan sayang suami berkekalan hingga ke akhir hayat dan ke syurga hendaknya. insyaALLAH.
  3. berharap dikurniakan cahaya mata yang soleh dan solehah
  4. kalo boleh anak pertama..... aku nak anak lelaki supaya dia boleh jadi penguat semangat dan pelindung adik2nya..
  5. seronok tengok orang ada anak kembar.. semoga ALLAH kurniakan kami anak kembar yang comey juga..
  6. semoga ALLAH murahkan rezeki kami lebih2 lagi rezeki suami... cepat dia naik pangkat... buleh pindah rumah besar... hhehehee...
  7. semoga cita-cita aku sekian lama nak jadi penulis menjadi kenyataan... ameen..
  8. aku juga berharap, ALLAH tetapkan imanku dan bimbing aku untuk bertudung labuh semula... insyaALLAH... dalam proses sikit2.. hehe
  9. selain tu... aku juga berharap kadar kemiskinan di Malaysia dan seluruh dunia akan berkurang. aku sangat simpati tengok orang yang duduk dalam serba kekurangan... bukan bermaksud harus hidup mewah. tapi cukup la hidup senang dan bahagia..
  10. aku juga berharap.. ALLAH limpahkan rahmat dan barakah supaya semua manusia ni berada di jalanNYA.... tak nak la tengok kes jenayah.. tikam belakang.. penting diri sendiri.. dan berpakaian yang memalukan diri sendiri.. aduhh... huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...