Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Wednesday, March 2, 2011

itu semalam..



ku titipkan buat seseorang yang pernah menjadi 'teman' dalam duniaku..

untaian maaf aku hajati darimu...
tiada yang lain ku pohon..
kita tidak lagi sehaluan..
engkau dengan jalanmu dan aku ada jalan bahagiaku sendiri..
jangan la diimbas apa yang telah menjadi kenangan antara kita..
anggap semuanya pengalaman yang mendewasakan kita...

terima kasih aku ucapkan akan suatu detik yang pernah membuat aku rasa dihargai..
walau tak lama namun itu satu memori..
tiada yang bersalah antara kita.. semuanya ketentuan TUHAN..

ku doakan kau akan sampai ke sinar bahagia yang berpanjangan..
jangan pernah samakan dia denganku...
bina lah hidup mu sendiri..

ku pohon jua darimu,
restui lah kami...
tak mungkin aku akan berpatah arah..
ku tetap akan melangkah bersamanya hingga ke syurga..
suamiku adalah zaujku dunia dan akhirat.....
insyaALLAH....
kerna dialah aku mengecapi nikmat dunia..

semoga engkau kan mengerti tentang perasaan ini
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta
maaf sungguh ku tak bisa untuk kembali padamu
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta

kau tetap teman dan saudaraku..

ameen...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...