Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Wednesday, March 2, 2011

Ais Oyen

Sesampainya kami di Shah Alam pada 20hb februari hari tu dengan niat nak melawat ke Taman Pertanian Malaysia bukit cahaya...
tapi masa tuh, dah petang sangat dah.. aku pula gatal nak ambik adik aku kat Poleteknik yang letaknya kat syeksyen 13 tuh..
dulu waktu antar adik aku kat syeksyen 2, tak pulak aku rasa jauh.. ni bla hari tu, jauh plak aku rasa syeksyen 2 ngan syeksyen 13 tuh.. hahaha

maka.. lepas adik aku, kami solat kat pasaraya GIANT... sebabkan tak tau nak pergi mana, maka kami pun meneruskan agenda dengan menikmati Ais Oyen kat syeksyen 2 seperti yang dicadangkan oleh kawan aku, Rina..

korang tau tak ni aperAis Oyen sebenarnya?? bukan sengaja ngade2 sebut "ais oren" cam
.. budak tau... dah memang tuan punya kedainya buboh nama cenggitu.. kita ikot jer laa... haha..

Ni laa rupanya....

close up sket.. hehehehe


okeh...... ais oyen ni sebenarnya satu minuman sejuk ala-ala cocktel..di dalam nya terkandung 10 jenis buah-buahan seperti pisang, isi kelapa, dragonfruit, pelam, jambu batu, honey dew, tembikai, betik, nanas n nangka.... kemudian dibanjiri plak dengan santan kelapa, creamer dan air.. hmmm... sekali minum.. wauuu... freshhh.... hehehhe
Ais Oyen boleh di dapati secara eksklusif di depan medan selera, Syeksyen 2, shah Alam... lebih tepat lagi kat gerai no 10.

waktu ktaorang sampai kat tempat tuh, tengok cukup main ramai lag orang. nak cari kedai ni pun susah. terpaksa tanya dulu baru jumper.. hehehe..

gerai yang dimaksudkan... no 10..

akhirnya bertemu la ngan gerai seperti di atas. kalo korang kesini, mesti tettawan dengan deretan dan pelbagai jenis ait temasuk milkshake dan ice bkended dengan harga yang berpatutuan....


so.. ayuh.. kita serbu.................

adik aku yang belajar kat politeknik shah alam.

1 comment:

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...