Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Tuesday, February 1, 2011

'Buah hati' baharu..


buah hati?? hmmm.....
pertama sekali aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada incik asben yang tersayang...
seperti yang dia janji sekian lama, sempena aku nak menjalani praktikum ni, dia janji nak belikan kenderaan..
dulu, kami ada berbincang, aku cakap beli yang second pun tak per. even kete kancil pun aku terima. asalkan ada kenderaan jer.
dan bulan disember lalu, aku nampak dia makin semangat nak beli kenderaan baru.. memandangkan prestasi kereta lama kami pun dah menurun sikit. susah nak jalan jauh katanya..
my incik asben bagi aku dua pilihan samada kereta proton persona atau produa myvi.

bagi aku.. aku tak kisah pun yang mana.. aku serahkan jer pada dia.. my incik asben kata, dia dah ada kereta sedan so dia nak ada sebuah kereta compact plak..
awal januari, dia dah bulat hati nak beli kereta baru. dia nak bawak aku pergi pusat jualan tapi tak sempat coz aku dah balik maktab. hehe..

tiba-tiba, aku dapat tau dia ada kat proton edar. tengah tengok persona dan mintak aku pilih warna..
ehh.. ambik sedan ker?? hmmm.. katanya ni kereta aku.. so biar lah sedan..
hmm.. aku ikut jer.. semua keputusan di tangan dia.

dan bila aku balik rumah awal cuti hari tuh. aku nampak kereta tersebut telah berada kat rumah mak mertua aku..
dan haaaaaaaa ini lah dia....

MODEL : Proton persona
1.6 B-LINE
Automatic Tranmission
COLOR : Bronze Garnet

hmmm..... maklumat lanjut boleh tengok kat sini..
saje promote kenderaan keluaran malaysia.. hehe....


tapi... tak lupa jugak pada satu lagi buah hati aku ni.. hehehe..
motor baru yang ktaorang beli pertengahan bulan 12 hari tuh.. motor ni untuk memudahkan aku ke kedai dan kemana saja kalau incik asben aku ke sekolah. dan kalo aku masuk maktab, motor ni jadi kenderaan hambat budak berlari kat bendang.. hahahaha...

MODEL : Modenas CT 100
COLOR : solid black

lagi pasal modenas ni boleh tengok kat sini...

Haaa... dah kenal dah ngan buah hati saya....
aper2 pun paling penting,

kreadit to my incik hubby tersayang............

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...