Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Tuesday, February 15, 2011

aku dan teman - stesen kopitiam

bila elaun dah diakaunkan dalam bank masing-masing.. maka dalam otak setiap insan2 seperti kami mesti lah apa yang akan digunakan dengan 'wang' tersebut..
nak banyar bil, nak beli baju yang dah lama diidam, nak ganti kasut yang goyang tumit, nak bayar hutang, nak cari gajet baru n macam2 lagi lah...
mengikut kesedaran, tanggungjawab dan keinginan masing-masing.. lain orang lain la cara
bahaginyer... btol tak..

maka dengan itu, seminggu lepas pulang daripada cuti raya cina ari tuh, aku ngan kawan2 aku kuar la melihat dunia luar sekejap.

kononya nak menyelesaikan segala urusan yang perlu sbb duit dah ada dalam tangan..

serius aku rasa duit mengalir macam air, senang jer.. dlam sekelip mata, nilainya susut sikit demi sedikit...

aku kuat shopping ker erk????

hmm......... tak jugak rasanya.. haha... keinginan tu memang la ada.. tapi aku jenis tak kisah walau barang tu cap siam atau cap pasar malam.. asal nampak bergaya dan mewah, it is enough...
hehehe..

last week, masa kami kuar tuh, kami lunch kat stesen kopitiam... ( citer pasal ni jer laa.. malas nak citer pasal duit yang mengalir tuh) huhuhu.

stesen kopitiam..

semua dah lapar.... jom makan....

air.... bergabung di sini.. ermm mana yang paling sedap? hahaha

aku makan nasi goreng tom yam + ice lemon tea...
ermm.. nasi goreng dia banyak, rasa tom yam n pedas sikit......
kalo ikot selera aku, aku bagi 4 bintang....

ini laa rhope nasi nyer...... ada udang..
harga : RM6.80


im makan chicken chop with fried rice...

ilah... lala set.

kami setelah kekenyangan....

habis dah............


OK habis dah... jom balik... heheheh.....
jumper lagi di post seterusnya..

p/s ; dalam tak nk pun, aku dah beanjakan hampir RM500 pada hari tersebut termasuk dengan banyar bil sekali.

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...