Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Friday, July 10, 2009

pantun oh pantun

semalam aku nagn kawan aku sorang ni, gatal2 gi audition. konon-konon nak masuk pantun.
padahal, aku pikir dah aku mesti tak masuk coz bukannua ada experiences sangat pun. lama dah tinggal dunia ni.. huhuhu..
so, pegi saje2 je la... rupanya tak ramai yang auditionnya. salful pun ada sekali.
pilih punya pilih. tengok2 saiful dah kecundang tanpa bertanding....
then, seterusnya, lecturer tu suh aku masuk tapi ilah tak dapat masuk..
aku pikir, alaaaa tak best la kalo ilah tak de..
so, sekarang aku dah terpilih utuk jadi wakil maktab masuk pertandingan pantun peringkat negeri. semua 4 orang termasuk 2 orang budak juniorku..
sekarang tengah struggle cari pantun, maklumat n praktis.. hehehe...
tak tau nak cakap gembira ataw tak sebab pertandingannya masa cuti..
tak adil la kalo kawan aku dpat cuti sampai 3 hari tapi aku dah kena balik ke maktab segera..
cian lat my hubby.. hehehe...
nway... cayok... cayok... intan!!!!!

2 comments:

  1. tahniah datin!!!hehe..
    alaa..mst ke ko sebut pasl kecundanganku tanpa bertanding itu..malu ak..huhu *blushing*=p

    pape pn gud luck la datin k..
    smoga berjaya smp ke kuching..
    wah..hehe..bole kirim terubuk masin nti..lalalala=p

    ReplyDelete
  2. hehehe... jgn la marah.. hehe..
    tu la weh, doakan la kami menang weh... ceh macam hebat je kan???
    aku teringin gak nak gi kuching weh...
    naik belon... hehehe....
    dulu husband aku pun matrik kat sana.
    matrikulasi chermai jaya..

    ReplyDelete

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...