Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Saturday, February 18, 2012

bekpes roti telur goyang


salam sabtu semua....
haii hari ni sabtu.... masa untuk bermalasan.... esok ahad masa untuk RPH dan isnin.. kembali menjadi guru.. hahaha...
sarapan ape hari ni erk korang?? makan tngah hari cam mana plak?

ermm.. sabtu ni, aku masih di seremban...
yee.... sepatutnya ni turn incik asben aku datang seremban sebab 2 minggu lepas aku dah balik kampung..
tapi apa boleh buat.. tugas perlu diselesaikan dulu..
incik asben aku ada program hari ni.. dia jadi pegawai untuk kejohanan merentas desa peringkat daerah perak tengah. sekolah aku akan jadi tuan rumah untuk pertandingan peringkat negeri nanti.. soo.. banyak la keje asben aku tu sebagai pengurus dan jurulatih pasukan..
haiii sabar jer lah.. rasanya cuti bulan tiga nanti baru ketemu....

hari cuti cam ni, teringat plak kalo kat rumah mesti bekpes sesama ngan buah hati aku tu..
biasanya kalo rajin ada la makan berat, kalo malas sedia mana ada yg simple jer la.. ( biasanya mmg malas sbb yg nak makn berdua je) hihihihihih...

dan, salah satu menu bekpes yg laki aku suka adalah roti telur goyang ni...
haii.. knapa laki suka makan telur erk, lagi2 telur separuh masak.. hmmm...
pernah dulu aku terbaca, laki suka makan telur sbb telur boleh bantu lelaki bina muscle kat lengan tu..
idaman para maskulin la tuh kan? btol ke? hahaha...





hmm.. ok lah... sampai sini dulu....
selamat berhari minggu semua!!



No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...