Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Tuesday, August 23, 2011

PRAKTIKUM dan RAMADHAN 2011..

sedar tak sedar, Ramadhan 2011 telah sampai ke penghujungnya.. tinggal lebih kurang seminggu je lagi umat islam dapat beribadah dalam bulan yang diberkati ini. dan sedar tak sedar juga..aku pun telah sampai ke minggu akhir aku berada di SK MANTIN. pejam celik pejam celik, dah hmpir 8 minggu aku menjadi warga SK MANTIN


banyak sangat cerita yang aku nak kongsikan sepanjang 2 bulan kebelakangan ini..takkira la cerita pose atau pun pasal sekolah.. namun apakan daya..aku ni jenis lambat and susah sket nak menulis kat blog ni..bagi aku..aku perlu masa yang btol2 lapang utk mengadap blog ni.


tapi jangan risau... insyaALLAH..ada kelapangan nanti.. aku mesti akan update story pasal ni semua.
hehehehe...


jangan lupa ikuti yer..ermm sbb aku nak share banyak pengalaman menarik semasa PRAKTIKUM dan RAMADHAN 2011..

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...