Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Sunday, August 14, 2011

incik asben saya ada 'orang' baru...

ermmm.... dah lama aku perasaan encik asben aku ni duk asyik mencuri pandang 'dia'..
kalo aku online kat rumah tu. pantang aku tinggal laptop.. mesti laki aku ni duk curi guna internet sbb nak serve internet tengok gambar 'dia' ni.. bla tengah drive.. hmmm sekali terpandang.... amboii tak kelip mata..
dah banyak kali asben aku ni duk mintak izin nak melamar si dia ni...
mula2.. aku pun berat ati dan pikir panjang gak nak kata yer...

tapi.. dah asyik asben aku ni merengek je dan tak renti duk ushaa si dia.. maka dengan rela hati aku mengizinkan dia 'memadukan' aku dengan moto berkuasa tinggi itu.. hahahahaa... fuyoo madu.. sensetip you dgr perkataan tu.. arrghh.. bukan madu la kan.. cuma kekasih gelap je kot.. ahaha......


AH HAAA.. Ni la dia kekasih baru incik asben sy... ---> NAZA BLADE 250r..

ni gambar ehsan en google.. tp incik asben aku punya mmg sebijik  cenggini pon..
ermmm.. setelah lama mencuri pandang jentera bermotor ni lagi-lagi kalau hantar aku balik seremban n lalu kat area kapar tu.. ermm mesti singgah sbb nak usha harga.. kalau Mudah.com tu entah dah brape kali la dia bukak. dah brape banyak kal deal ngan penjual dan akhirnya dapat la apa yang diidamkan ni.. dia beli kat Batu gajah....
seronok bukan main incik asben aku lepas kunci bertukar tangan.. dapat je.. teros call aku kat seremban.. hehe..

incik asben aku kata.. bila menginjak ke usia macam dia tu.. rasa nak memiliki moto besar tu dah membuak2 dah..

sekarang dah ada moto tu.. hmmm.. sayang bukan main la.. haha.. bukan main semangatnya dia.. dia siap beli hmpir ssemua aksesori motor dari jaket kulit, glove, helmet fullface dan termasuk la stripe pada bogy motor.. ermm.. tak per la aku tak kisah.. minat dia.. duit dia.. hehe..
jgn sampai lupa dinda dia ni sudah.. hehehe...

pernah sekali dia bawak aku membelah pekat malam.. ambik kau. pukul 12 malam duk merempit ngan moto besar.. wahhh.. sejuk gle.. seriau aku.. padahal masa tu baru bawak dalam 120km/h jer.. mak ai..... menggeletar kaki..
cam ner la orang yang memang suka merempit untuk jarak jauh tu kan.. haha..

hmmm..nak cakap pasal motor ni aku memang tak pandai la.. maka kalo nak tahu kenalah tanya pada yang pakar.. hehe..

ermm nanti aku update lagi pasal incik asben aku dengan kekasih barunya ni yer.. sbb aku pun baru sekali tngok moto ni kat umah sbb dah jarang balik kerana praktikum..
hmm okeh2.... tunggu k..

2 comments:

  1. pergh gile mantap laki kau..ehehe...cikgu aku gak dulu.haha..dah leh lawan cikgu sulaiman ni.hehe...kem salam weh kat incik asben..heehee.

    ReplyDelete
  2. ah haaaa... dah semangat sangat dia nak naik moto besar.. itu pun tak puas dia kata.. ada hajat nak tukar lain..
    lepas tu bukan stakat moto.. tu dah berkira2 nak beli basikal mountain bike plak..

    ReplyDelete

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...