Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Friday, April 8, 2011

mengeluh.........


aku sangat letih sejak menjalani praktikum..
haaaa... amek ko... baru ko tau rasanya menjadi cikgu sebenar.. selama ni aku duk dengar asben aku mengeluh jer. sekarang rasa la sendiri.. ni pun baru sebulan....

aku penat sebab maybe kena pikir RPH stiap hari.. pastu ada assingment yang belom siap plak.. bertambah-tambah rasa beban kan bahu...
walau banyak mana asben aku kata sabar dan hadapi dengan tenang.. tu tak mampu nak redakan aku.. makin banyak aku pikir... makin banyak jerawat tumboh kat muka aku ni. huhhuuhu...
aku rasa nak marah2 dan tak de semangat....
badan2 aku sakit2.. hari-hari duk telan panadol.. sampai asben aku naik risau...

hmm.. baru ni, aku hantar satu assingment iaitu assignment multimedia dalam PSV.... yaaa ampun.. payahnyer laa aku nak siapkan keje ni.. waktu tulis refleksi... aku melalut kat situ.. ntah lecturer nk baca ke tidak.. aku tulih refleksi siap nangis2 lagii... haha... emosi sekejap.... tulih punya tulih sampai 3 pages. haaaa.. baru lega sikit.. tapi tak lega sepenuhnya sbb aku tau aku antar assignment tu dalam keadaan tak braper nak sempurna... hohohohoho.....

aku berharap sangat untuk praktikum yang seterusnya, aku mampu hadapi dengan tenang..

ya ALLAH.. tolong la aku.. berilah ketenangan, kemudahan dan kelancaran dlam urusanku...
ameen..

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...