Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Thursday, June 24, 2010

jalan2 tengok MoVie...

semester baru dah nak bermula.. tp aku masih tak update blog aku nih.. sebenarnya banyak cerita nak share.. ada sebahagiannya dah basi dah pun.. hadoyai... apsal la aku susah sangat nak update blog aku nih.. huhuuhu..

ermm mana nak start ek..
sepanjang cuti ni, aku banyak hbs kan masa kat rumah.. jadi suri rumah jer.. kekadang pegi kenduri.. itu pun pilih orang yang best dan sdara terdekat jer.. ahakz.. haha..

awal masa aku balik hari tu, aku ngan suami sempat meronda bandar ipoh dan pergi menonton filem Prince of Persia. hubby aku nak sangat tengok citer ni kat panggung.. padahal cd dah melambak jual kat panggung.. sebabnya hubby aku cukup suka tengok filem or cerita yang banyak guna teknologi CGI.. time ktaorang sampai kat TGV, semua tayangan prince of persia dah full. ktaorang kena tunggu kira-kira 4 jam semata-mata nak tengok citer ni.. hadoyai.. layan je laa...


filem prince of persia, the sand of time ni adalah satu cerita yang diadaptasi dari sebuah permainan visual yang popolar sekitar tahun 80-an dan 90-an.. sekarang pun ada orang main lagi kot..
kebanyakkan scene dalam citer ni, memang diambil daripada aksi dalam game tuh.. kira pelakon dia hebat la sebab dapat tiru sebijik macam dalam game tuh.. walaupun teknologi CGI sangat membantu dalam filem ni.. banyak kesan effectnya...
hubby aku cakap dia bagi 3.5 /5 bintang untuk citer ni.. sebab dia cakap tayang masanya terlalu sekejap. cuam 2 jam jer.. tak berbaloi dengan harga tiket.. haha
>> apa2 la bang.. huhu..

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...