Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Thursday, June 24, 2010

CuTi2 Teluk SenangiN....

kemana lagi aku menghabiskan masa dalam cuti nie yer???

ouhh baru aku teringat, aku ngan hubby ada gi pantai.. pantai teluk senangin je.. haha..
itu pun gi tengok sepupu hubby aku yang bercamping sambil memancing kat sana.. kami datang sekejap je.. sebab pagi tuh, kami sempat menghadiri kenduri kahwin sepupu mak aku kat Langkap..
lepas balik dari kenduri kahwin tu, ktaorang terus tukar baju n pergi ke teluk senangin plak.. memang la tak jauh sangat tp dekat satu jam setengah perjalanan laa.. kami sampai kat chalet tempat angah n famili (mak cik dan sepupu belah suami aku daa.. hehe) masa tu dah dekat nak maghrib dah.. kira-kira jam 6.30 lebih kurang..

seronok tengok pak ngah, abang Rashid ngan rizal memancing.. boleh dapat ikan sembilang lagi.. hhaha...
puas tengok deme mancing, kami pun ambik le peluang gi jenjlan sekejap kat pantai tu.. teringat palk masa sambut 1st anniversary perkahwinan kami kat situ.. haha..
lepas solat maghrib n makan malam dengan masakan kak yong, kiah n mak ngah, kaami pun gerak balik.. niat hati nak join tdo kat situ sekali..

tp laki dah tak sabar nak balik sebab nak.....
nak tengok bola...
argh... bola je hari2....
adoi... laki aku siap salin semua keputusan perlawanan bola tuh.. siap tampal carta kat dinding lagi.. hmmm... lelaki dan bola tak boleh dipisahkan.....
pic for u allz...

aku ngan adik-adik aku kat umah kenduri.. sepupu mak kahwin..

berlatar belakangkan pantai teluk senangin..

B....... termenung aper tuh???? hmmmm..


asyik sembang jer.. tu ikan dah dapat tuh.. ngee

hahaha... ikan sembilang yang telah tertangkap telah selamat menjadi mangsa santapan...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...