Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Wednesday, June 25, 2008

Pointer ku di semester dua



Dari malam tadi ktaorang dah risau bila ada orang bagi tau yang result exam sem dua dah kuar. ada yang tak tentu arah la, tak boleh tdo la... huh macam-macam.

pagi ni, aku ngan Im, rasa-rasanya dah bersedia agaknya nak ambik result ni. hehehe...
bila sampai kat kelas, ramai orang dah berpusu tengok result masing-masing kat papan kenyataan setiausaha peperiksaan. saya, ilah ngan Im pergi lewat skit bila orang dah reda.


bila tengok nama kat papan kenyataan tu, mata terus tengok kat ruangan pointer. alahai, agak sedih jugak rasa hati ni, bila dapat just 3.48 je.. bila check lebih tengok gred exam dan keje kusus, memang dah agak dah resultnya macam tu..
terima je la. memang setakat itu usaha yang dah dibuat. tapi memang kecewa bila kenangkan waktu buat projek art sem lepas. bayangkan kami tak tdo lena selama 2 minggu. boleh dikira berapa jam sangat kami daapat lelapkan mata. semua ni, sebab nak siapkan projek yang kami dapat sekaligus sebanyak 5 projek.

aku berterima kasih sangat kat kawan aku seorang ni, (Nina). dia tolong aku buat model satu hari suntuk dan berjaga sepanjang malam. walaupn, projek yang tu tak brape nak jd, tapi tanpa dia mesti tak de apa yang aku nak present. dia memang bagus bab komitmen dalam keje ni. ramai yang puji dia..
Itu la kisah aku buat projek semester lepas.. walaupun sedih dengan result ni, tapi insyaALLAH cuba la yang terbaik dalam semester ni plak..


Wish me luck k!!!!!

1 comment:

  1. eh aku pun tengok gak ler...ingat ko ngan im je ker....heheeheeee...jangan jeles aku dah banyak wat blok..

    ReplyDelete

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...