Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Monday, June 23, 2008

citer ari ni..


Huuhh… penat nak tungu dapat wayerles ni, time kita nak guna masa tu la dia tak dapat connect. Dah malam camni baru lekat. Huhuu..Habis semua ayat-ayat berbunga yang saya dah rangka dari malam tadi lagi. Ingat nak share ngan you all. Hmmm, tapi apakan daya..


Hari ni, saya ngan Im bangun awal and siap awal nak pergi kelas. Bersemangat tu.hehehe.. hari ni, saya pakai baju hitam, agak2 sama nagan sape ek?? hehe..
Lepas habis perhimpunan, kami terus gerak masuk ke bilik seni. Sepatutnya, pagi ni, kelas ngan Encik Badarudin. Tapi dia tak de. So, kami bincang pasal pameran hujung semester ni, pasal plan nak tempah baju and lain-lain perkara berkaitan aktiviti semester ni. Memandangkan saya bendahari program Pameran dan AJK aktiviti bercuti bersama Tutor, so kena la take path….
After that, ingat ada kelas lagi, rupanya kelas kami tamat kat situ je. Sebab banyak lecturer tak de. Ada yang ke Ulu Bendul untuk perkhemahan Persediaan KAGUM. Pastu ada setengah lecturer pergi BIG dan ada mesyuarat yang melibatkan pensyarah dari seluruh maktab di Malaysia berpusat di maktab kami ni…
Aduhhh.. alangkah ceria budak2 ni, mentang la kelas habis awal. Pukul 10 pagi dah free cuma petang ni je ada GERKO… tapi kalau tengok cuaca hari ni pun, dah mendung semacam je.. hehehe…
Tengah sedap duk layan TV sambil menikmati makanan tengahari, tetiba lecturer jabatan BI call and bagi tau yang PN Saroya dah naik bengang tunggu ktaorang dalam kelas..
Adusss.. ada kelas lagi rupanya. Kami pn, dengan sepantas yang mungkin bersiap dan bergegas ke kelas. Sampai kat kelas, rupanya Puan tu tunggu kami kat library.
Dia terus marah kami, ye la, baru pertama kali perjumpaan dah buat hal. Sian kat puan tu. Bila saya tengok puan tu, alahai sejuknya muka dia, suara pun lembut je.. memang macam ibu dan isteri yang baik. Dah la cantik..
Kami dapat tugasan BI yang pertama.. Then, terus gi bincang, nak ambik hati dia la ni.. hehe..
Petang adi macam biasa kami ada GERKO. Saya sapat gerko Ping Pong.
Hmmm.. paham2 je la dengan sikap Dr Puma tu, dia memang punctual. Walaupun kami lambat seminit sebab kena gi solat asar dulu, tetap di kira kami kurang dari segi sahsiah.Nway, actually dia tu OK. Walaupun saya ni, langsung tak penah pegang bet Ping pong…
Malam ni, macam biasa la.. kalau tak de kerja nak di buat, just baca novel, main games atau tengok TV je la..
K la, kta sambung lagi esok ek.. there is smthing for my lovely person tomorrow.
I proud of him…

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...