Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Tuesday, June 24, 2008

HAPPY ANNIVERSARY!!!

Dengan rasa getaran ini, saya ucapkan selamat ulangtahun pertunangan buat insan tersayang..
semoga ALLAH merahmati ikatan ini dan impian kami akan terlaksana serta berkekalan hendaknya...


kalau nak dijadikan cerita, rasa macam tak percaya je, dah setahun saya jadi tunang orang.. dulu tak penah terfikir akan melaluinya secepat ini, namun ini semua ketentuanNya. pasti ada hikmah di sebaliknya.. tiada apa yang saya perlu kesalkan. Pastinya saya dah bertemu dengan sesseorang yang akan menjaga, melindungi dan mengasihi saya..

lepas ni, insyaAllah kami akan melangkah ke satu dunia yang baru. semoga semuanya berjalan lancar dan khususnya saya sendiri akan lebih matang dan mampu menangani kehidupan di masa akan datang.. aminn..


P/s buat tunang tersayang:


There are many miles between us,

though you're always here in my heart,

and every night,beneath the silver starlight,

I pray for the day we'll never part.


You're my best friend,

a favorite song that will never end.

And together is where we should be.

Someday soon,

I pray,that you'll walk through the door

and take this heartache away.


may ALLAh bless us!!!

2 comments:

  1. happy annivesary to u...heheheeee aku dah baca blog ni so cowi la ye.....

    ReplyDelete

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...