Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Tuesday, September 28, 2010

GGrrrr.......

salam smua...
lepas habis cuti raya, semua students yang balik bercuti dah kembali ke kampus masing-masing.. dalam kepala hanya perkataan assignment terbayang-bayang.
aku pun sama.. huhu.. sampai tak de masa nak jenguk blog aku ni..

aduuhhh.... assignments.. menggunung kot... semester ni agak padat aku rasa mungkin disebabkan

  • tempohnya yang agak singkat.. - kalo lepas tolak tambah, tempoh belajar semester ni cuma dalam masa 4 bulan jer..
  • banyaknya amali dan kerja praktikal yang harus dibuat. - ermm.. aku lemah sungguh la kalo disuruh buat amali ni. orang lain dah berlari, aku masih duk merangkak... hhuuhu...
  • semester ni ada HARI Raya.. - eh ada kaitan ker?? mestilah ada. disebabkan Hari Raya, ramai tak fokus pada kerja, menyebabkan banyak yang tertangguh.. aku contohnya, asal balik rumah jer, jgn harap la nak sentuh kerja assignment nih...
akibatnya... aku terpaksa la buat kerja last minit.. mula la merungut tak cukup tdo la. itu laa.. ini laa.. padahal salah sendiri sbb tak nak buat dari awal.
arghh.. aku ikot kata laki aku.. "takper.... better late than never" katanya... so, Ok la tuh.. hahaha...
tapi serius, banyak lagi assignment aku tak siap ni.. semuanya melibatkan kerja-kerja amali.. hai leceh btol la.. pastu semester ni, kami digasak dengan pengajaran mikro dan makro.. yer la sebab semester depan dah masuk sekolah untuk buat praktikum.. hmmm.. maka masak lah kami menyediakan RPH.. kalo tak berjaya jadi cikgu, tak tau laaaaa.....

dalam sibuk2 ni, aku dah kehilangan kamera aku.... argghh.. hohoho.... aku hilang kamera kat hotel lepas aku n incik asben aku hantar rombongan bertunang abang kami kat batu pahat..
adooi.. punya la gabra aku malam tu bla sedar kamera tak de dalam beg aku.. aku cuma terfikir gambar waktu gi PBS yang tak save lagi... aku terus suruh laki aku call hotel tuh.. kalo ada, aku boleh terus ambik sbb hotel tu kat seremban je..
banyak kali kami contact reception tuh.. keesokkannya aku sendiri pergi kat hotel tu.. tapi cam hampeh dan agak mengecewakan aku.. bila dia kata, house keeping kami tak jumpa apa2 pun.. maaf puan...

ceeeit.. kurang asam btol house keeping tuh, mesti dia dah 'sorok dlam kocek dia'... cam ne nak ngaku.. huhu.. terpaksa la aku redha jer..
terkilan aku, sebab banyak gambar tak save lagi... hohoho...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...