Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Thursday, September 4, 2008

SALAM RAMADHAN ALMUBARAQ!!


Tak sangka kan, sekali lagi kita sampai lagi dalam bulan ramadhan ni. rasanya baru je lagi, aku n da geng berpuasa dan berbuka puasa beramai2 tahun lepas. cepatnya masa berlalu. tengok2 dah setahun lebih aku kat maktab ni. dah nak abih fondation dah.. rasa macam baru je masuk...


tahun ni, sebulan lagi kami berpuasa kat sini. rasanya tahun ni, kami lagi advance kot. kalo juadah buka puasa n waktu sahur tu, kami lebih refer masak sendiri kalo sempat. ala kadar je la. cuma kalo rasa nak makan sedap sikit baru la beli kat luar.. sekarang ni kami tak de Gerko, kelas petang pun kadang2 je. so. ada la masa terluang tp keje tetap tak siap. hehehhe.. apa la nak jadi..


bagi aku puasa kali ni, mungkin sama je mcam taun2 lepas. dari segi pengertian tu, entah la susah nak cakap. sebak n gelisah pun ada gak. hehhee... memang macam ni agaknya orang rasa kan??

apa2 pun, semoga kehadiran ramadhan kali ni, meninggalkan sweet memory untuk aku simpan dan membawa sejuta barakah dalam kehidupan kita. semoga aku mampu memperbaiki diri dan mengisi mana yang kurang.....



SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...