Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Wednesday, September 17, 2008

ohh assigment ku.....

waa sejak akhir2 ni, aku busy ngan assigment sampai tak de masa nak post smthing kat blog ni...

sekarang ni, aku duk kat depan library ngan ilah tengah wat assigment BM AKEDEMIK. sakit mata n sakit kepala aku wat keje ni.bukan la main banyak yang kena di analisis. sebab tu, ambik masa sekejap menulis kat blog ni..

citer pasal assigment ni, aku ada banyak assigment yang kena buat, semuanya kena hantar next week. untuk BM AKEDEMIK ni, aku dah hampir menyiapkannya. tinggal nak tunjuk full work kat lecturer, pastu boleh la print. cakap pasal print, lagi la buat aku poning kpale.. hai... setelah aku combine smua keje aku jadi full work, smuanya mencecah hampir 100 muka surat. banyak giler, kalah tesis. hehehe.... so, paham je la brape banyak duit aku kena kuarkan untuk kos print assigment aku. bayangkan la, kalo sehelai kertas black n white berharga 40 sen. kalo 100 page??? ini baru satu assigment. padahal aku ada banyak lagi assigment yang kena hantar next week. tambahan pulak ngan keje seni yang memaksa aku untuk print dengan colour ink... aduhhh... gawat aku ngan kewangan sekarang ni... pasal projek plak satu hal lagi. nampaknya kena la gunakan semua elaun aku bulan ni... pastu nak top up blik ngan elaun bulan depan untuk barang peribadi pun macam tak cukup je.. hehehe... bukan tak bersyukur ngan elaun yang aku dapat, tp itulah hidup aku skrang ni... hahahaha....

cedih aku tau..

alalala.. tak yah la emosional plak, orang tengah blajar ni, kenala bijak handle benda2 cam ni kan??


ini je la secebis coretan aku untuk hari ini.. ada masa nanti, kita jumpa lagi....

daaaaaaa.....

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...