Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Friday, August 15, 2008

Majlis Bicara karya Sastera Negeri Sembilan....

sabtu, 9 ogos 2008.

hari tuh, kami wat kelas ganti. ikut jadual hari jumaat. nasib baik tak de kuliah sebab kami kena masuk balai ilmu sebab ada majlis bicara karya sastera. semua unit persediaan yang ambik BM kena dengar pembentangan kertas kerja bicara sastera ni yang dibuat oleh Persatuan Penulis Negeri Sembilan (PENA) dan dewan Bahasa dan Pustaka untuk ASWARA dengan kerjasama IPRM.

ada tiga kertas kerja hasil sastera yang dibentangkan. nanti aku citer ngan lebih detail ek. skrang ni, aku luper pasal input majlis tu.


tp yang sure, memang agak boring. yela, pasal sastera, semua boring. budak2 ni dapat fokus mula2 je.pastu maasing2 'berlayar' la.. hehehe.. Napi yang duk sebelah aku ni siap tdo lagi untuk dua sesi pembentangan kertas keje tu. dah tu, penuh buku catatan dia conteng dengan corak.. boring la tuh... aku ngan jaja plak sempat lagi main game..nampak macam khusyuk tp main game rupanya.. hehehe.....
lepas tu, tunang aku plak tengah ada kat Langkawi time tuh sebab skolah aku wat rombongan. so, aku kacau la dia. sebab jeles........... hehehe....




syibeb je yang kat blakang tuh ek.... hehehe..


amboi khusyuknya... weh, sape la tuh... weh bla nak insaf ni.. huhuhu...


ada cam kembar tak?? hehehe..


adik napi!!!!!!! hehe.....


ini antara ahli panel yang sangat bersemangat wat pembentangan kertas keje bicara sastera tuh. biasa la, orang sasterakn, bla bercakap memang manis. walaupun, hakikatnya diorang ni kritik penulis karya tuh....

nanti aku sambung citer lagi ek...
daaa..

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...