Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Monday, August 11, 2008

harian ku IPRM

macam biasa la, setiap hari gi kuliah, bila ari isnin ada gerko. memang penat bila ari isnin, sebab ada kelas sampai petang then sambung lagi ngan gerko plak pas tu. huh......
hari selasa kelas sampai pkul 1.15pm, kdg2 habis lagi awal. apa lagi lepas habis bergegas la balik bilik. sebab...... hehehe..
hari rabu, ada tiga kuliah je pastu ada sesi tutorial plak. itu pun kelas slalu x de. haaaa, time ni la budak2 ni ambil kesempatan nak kuar. lagi pun kalo tengok wayang, tiket separuh harga. huh... enjoy la.. aku plak just kuar bla ada hal yang amat perlu je. lebih2 lagi dalam sem 3 ni, aku macam dah tak de rasa nak kuar. duit pun kena cut2. cedihh.......
hari khamis, kelas sampai petang gak. tapi kami slalu ganti kelas waktu pagi. padan muka bdk2 junior kena ada kelas sampai ptg. biasa la, kena la bagi peluang kat yg senior ni. hehehe.....
hari jumaat, kelas sampai 12.25pm. waktu akhir adalh waktu art. malasnya nak masuk kelas ni... tak suka la. hehehe.. jahat kan...

ni nak citer pasal kafe kat sini, cian n sedih aku rasa kat budak2 ni temasuk diriku sendiri. nak tau tak, budak2 ni slalu merungut harga mahal. sebab tu la diorang ni selalu ambik kesempatan gi makan kat luar tapi........ slalu tak bleh lepas sebab guard tu skema sangat la.. huhuhu...



ni pun waktu tunggu masa nak kuar makan ari tuh...



bla sabtu ngan ahad, jarang kawan2 aku ni melekat kat maktab ni, ada je 'appoiment'nya.. aku pun slalu gak 'date', tapi ngan lap top je la atw duk depan tv atw tdo la.huhuhu..
bla ada yang berkeras ajak aku kuar atw btol2 teringin nak kuar, baru la kau gi jalan2 menyaksikan panorama kat terminal atw JJ tuh. huhuhuu..

bab kerja n assigment ni, paham2 je la aku nih, slagi tak last minit slagi tuh tak siap. bla dah saat akhir2 baru semangat nak wat. hehehe..

itu je la, stakat ni citer aku ek...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...