Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Tuesday, December 20, 2011

Tambah Setahun Lagi..


lama jugak tak update blog yer...
ermmm ddah nak msuk tahun baru dah pun...
maka dengan itu, alam pengajian ku makin singkat dan bertambah lagi usia alam perkahwinan ku..
cakap pasal alam perkahwinan.. sampai sekarang aku terlupa nak update pasal ulangtahun perkahwinan kami yang ke tiga bulan oktoner lalu...

ermm.. pada 27 oktober lalu.. genap la usia perkahwinan kami selama 3 tahun..
kebetulan pada tarikh tu.. aku masih bercuti sempena cuti deepavali.. tapi incik asben kena gi sekolah.
tak de la banyak persiapan aku buat..
cuma sempat sediakan kek dan masakagak special je dari biasa....



sementara laki aku pegi keje.. sempat la aku memecut ke bandar teluk intan beli kek ngan barang dapur.... heehee..


hari tu adalah hari khamis... lepas dia balik sekolah terus potong kek.. itu pasal dia pakai baju batik lagi.. haha...




aiiyaaaa.... berminyak nyeee muka aku... itu lahh.. rushing sgt... nak siapkan masak sblum pkul 1.30 tngah hari.. hehe..

tak banyak yang aku masak.. memandangkan kami cuma berdua aje... aku masak nasi putih berlauk tomyam campur, ikan kembung goreng kicap dengan telur masam manis... dan air jusoren  laici..
nasib baik selera my incik asben makan.. hehe...










dah nama annivessary... mesti kena ada hadiah kan.. hehee... because of that... aku hadiahkan yang biasa2 aje untuk incik asben....

cuma satu mug yang aku tempah dengan gambar kami dan ucapan ulangtahun ke -3 sebagai tanda ingatan...
hadiah ni aku tempah melalui online daripada :

heartbeat.my


 lebih lanjut pasal hadiah..... aku citer kat sini... hhehehe...

hadiah dari suami? ucapan chenta dan ciuman ikhlas je... hehe..

ermm ok la... begitu laa.. sedikit sebanyak persiapan aku masa sambut ulangtahun ke-3 kami... kejap je dah tiga tahun... tapi kami masih berdua.. sabar jer lah..
insyaALLAH.. mana tau sambutan yang seterusya dah ada berita gembira ke.... ameen.....

ok..... salam sejahtera...




No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...