Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Tuesday, December 27, 2011

annivessary present....


rentetan daripada kami punya ulang tahun perkahwinan yang ketiga...
aku hadiahkan incik asben sebuah mug dengan gambar kami...
macam yang dah aku beri tahu... hadiah ni aku tempah secara online melalui : heartbeat.my

melalui syarikat yang aku rasa beroperasi di Bangi ini... ada macam2 jenis present yang kta boleh pilih dan tempah secara online dan kita boleh pilih sendiri design seperti mana yang kita mahukan pada barangan yang kita pilih... dan aku percaya.. rasanya dah ramai orang yang tahu pasal syarikat ni dan dah ramai juga yang menjadi pelanggan mereka.. btol tak??

okeh lahh... untuk hadiah aku ini.. aku pilih mug sbb bagi aku mug ni lebih banyak kegunaan dan akan selalu digunakan.. tak lah dicampak dan letak entah kat mana.... aku memang nk incik asben selalu guna mug ni...

untuk tahu lebih lanjut pasal tempahan mug dari segi jenis mug, design dan harga, boleh tengok kat sini....

popular products : mugs


 setelah berkira-kira dan aku rasa setuju.. maka aku terus buat tempahan.. mula nya aku pilih je template yang dia bagi sebagai pilihan dan aku emailkan gambar serta teks yang aku nak letak pada mug tersebut... namun setelah dia dia emailkan semula design yang dia dah buat aku rasa simple sangat la pulak... mula la aku rasa bebelah bagi...
lepas pikir2.. aku teros bukak photoshop.. aku design je lah.. cincai2 ikot saiz dan pixel yang dia kehendaki... then aku email semula pada dia... dengan harapan dia akan terima design yang dah aku buat sendiri.....

ni design yang aku buat dengan agak tergesa2....

dan.... ni pulak design yang telah syarikat tu buat berdasarkan template yang aku pilih.......


namun setelah aku selesai buat pembayaran dan selepas 3 hari tunggu.. soo.. barang yang ditunggu sampai ke tangan aku melalui pos...
aku teros bukak.... sekali aku bukak.. rupanya.. dia buat guna design yang dia dah siapkan sebelum aku... arghh.. buat penat je... merenung photoshop lama2.... 

ermmm tp takpe lah... nak buat cam ne.. dia tetap akan jadi hadiah.....
dan ini lah dia rupanya.....



incik asben aku senyum panjang masa dia bukak present ni.. dan teros gi dapur ambik air... hahaha....










No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...