Followers

About Me

My photo
NAMA : Intan Suriana bt Mohidin, lahir pada 21 mei 1989.. anak sulung dr 7 adik bradik.. seorang isteri kepada suami yang sangat penyanyang.. seorang ibu kepada permata hati kurnia ALLAH.. anakanda pertama tersayang, Irdina Safiyya bt idris. Tamat pengajian dalam jururan Pendidikan seni Visual dari IPG kampus Raja Melewar, Seremban.

Thursday, October 23, 2008

HAPPY DEWALI..



untuk semua yang menyambut perayaan pesta cahaya atau dewali, saya nak wish HAPPY DEEPAVALI kepada semua penyambutnya..

mungkin tarikh 27 otober 2008 ini dianggap sebagai tarikh menyambut tahun baru bagi penganut agama hindu.
tapi bagi saya, ia merupakan satu tarikh yang mungkin tetap akan aku ingat sepanjang hayatku. tarikh yang akan membawa aku ke satu dunia yang baru.. menjadi orang baru, dan mulakan hidup baru..
dalam saat aku menanti saat ni, macam perasaan yang timbul. semuanya bercampur baur. macam2 getar boleh rasa. satu yang aku tau, masa cepat sangat dirasakan berlalu.. kawan aku selalu cakap, ini lah masa-masa terakhir aku bergelar remaja.. tak sempat nak celebrate 21st year. hehehe..
orang cakap, bukan senang nak bina masjid ni. kita bukan sekadar berkahwin dengan pasangan tapi kita berkahwin dengan semua yang berkaitan dengan dia, termasuklah keluarga dan kerjayanya...
I'm ready?? nak cakap pasal ready, memang la belum sepenuhnya.. semua tu perlukan masa.
tapi bagi aku, aku tak kisah kahwin muda. siapa cakap kahwin muda tak bagus? sepanjang meniti hari ni, aku memang banyak membaca.. nervous weh.. hehehehe...
banyak buku yang aku baca mengatakan kahwin muda ni banyak kebaikannya. tunang aku pun selalu cakap macam ni gak. hehe..
aku tak kisah pun kahwin muda ni. yang penting kita kena pandai handle..
cuma aku risau, dapat ke aku penuhi kekurangan yang mungkin aku miliki ni. hehe..
you all nak tau smthing tak, setiap kali aku pikir pasal benda ni, aku mesti menangis.. even waktu aku menaip saat ni pun, ada air mata aku yang jatuh.. nak kata sedih, tak la sedih.. ntah la, aku sendiri tak paham apa yang aku rasa.. memang sukar nak diungkapkan..
mugkin memang itu yang setiap orang akan rasa dalam saat macam ni kan? huhuhu...
apa2pun, sekali lagi aku wish, semoga kalian sentiasa gembira dan berani dengan harapan baru..
dan semoga kebahagian mengiringi diriku ini.. amin...

No comments:

Post a Comment

mana tau berguna untuk korang bersantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...